Stirea anului vine din Rusia

Este vacanta, inca mai e de chiul pana cand incep iar examenele si referatele – eu abia acum am dat peste o stire destul de tare legata de Rusia si de investitia lor de 200 milioane!!! de euro in Facebook.

Adica uau… si eu am profil pe Facebook si mi se pare cel mai tare site. Toate prietenele mele sunt acolo si chiar este genial cum arata.

Rusia investeste in Facebook destul de serios. Bravo lor!

Inca sunt la mare, ne revedem in septembrie, inainte de scoala, cazari, restante si alte cele😉




    Lasă un răspuns

