Miley Cyrus

Referat despre Miley Cyrus:

Miley Ray Cyrus (numele de botez Destiny Hope Cyrus, nascuta pe 23 Noiembrie 1992) este o cantareata, actrita si autoare nominalizata la GLobul de Aur si Critic’s Choice Award. Miley Cyrus este de asemenea cunoscuta ca interpreta  Miley Stewart/Hannah Montana in celebrul serial Hannah Montana difuzat de Disney Channel.

Dupa succesul serialului, in octombrie 2006, a lansat un CD in care a interpretat opt piese din show. Cariera solo a lui Milez Czrus a inceput cu albumul sau de debut “Meet Miley Cyrus”, lansat pe 23 iunie 2007. Al doilea album al ei,  “Breakout”, a fost lansat pe 22 iulie 2008. “Breakout” este primul album al lui Miley Cyrus in care nu este implicata franciza Hannah Montana. Ambele albume Miley Cyrus au debutat ca #1 in clasamentul Billboard 200. In 2008, ea a lansat filmul special Hannah Montana & Miley Cyrus: Best of Both Worlds Concert.

De asemenea, Miley Cyrus a jucat in filmul Bolt (2008), si a inregistrat piesa “I Thought I Lost You” pentru care a si fost nominalizata pentru Globul de Aur. In 2008, Cyrus a fost desemnata de revista Time in Top 100 cei mai Influenti Oameni din Lume. Revista Forbes a plasat-o pe locul 35 in topul celebritatilor (”The Celebrity 100″) cu castiguri de peste 25 milioane de dolari in 2008.

Videoclipuri Miley Cyrus gasiti aici…


  1. Alex@ndr@

    eu sunt cel mai mare fan al lui miley o iubesc asa de mult incat cant melodiile ei in baie😉;)

  2. de@nysaa

    sunt cel ,mai mare fan a lui mayli cyrus ii cand malodiile in truna si nu exista fan mai mare decat mine credetiva nici u va puteti imagina am fost la la 3 concerte de aleiei e ca mai tare

  3. corina

    pai bine asta nu-i nimic.
    eu am toata camera amenajata numai cu miley si hannah
    asa ca eu sunt cel mai mare fan.
    si in curind tata imi va aduce cu avionul in 3 zile noul ei album si revista despre ea. si deasemea setul pentru par si unghii…
    o da….eu si miley suntem cele mai tari:):)):):):)
    ;):):):);))
    :-*^_^

  4. ioana and cristina

    hello!!i am ioana samoilescu and cristina necula!we two go at concert miley cyrus berlin!we are best of friends!

  5. iulian

    eu sunt cel mai mare fan al lui miley o iubesc asa de mult incat cant melodiile ei in baie😉😉

  6. EmMy

    mda..nu zic ka e naspa, dar mult mai dragutza este Miley;).

  7. gabriela

    Hello!my name is gabriela.Id meu e mimigaby37 si am 9 ani.As vrea sa stiu ce id ai ti lam cautat pe net dar nu lam gasit pe cel adevarat sper ca sti romana

  8. gabriela

    si as mai vrea sa iti zic ca imi plac filmele tale mult si cum joci!!!o si eu cred ca esti frumoasa in realitate!!!mia parut bine de cunostinta!!!
    hi hi!!!

  9. heloo miley i m cata
    i love you




Lasă un răspuns

