Referate

Acum ca a inceput scoala si vine si facultatea, am revenit si eu la datorie mai ales ca e nevoie de cineva care sa va faca referate pentru la greu.

Si pentru ca incepe un an nou, mare atentie la chestiile publicate de edu.ro si care sunt preluate pe zece mii de site-uri (o sa aveti nevoie de informatii noi).


  1. VIOLA

    AM NEVOIE DE UN REFERAT URGENT LA TEORIA GENERALA A STATULUI SI DREPTULUI PE TEMA
    1)CONCEPTUL DE IZVOR AL DREPTULUI
    2)ACTUL NORMATIV CA IZVOR PRINCIPAL AL DREPTULUI

  2. netea adrian

    relatii internationale si studii europene

  3. flori

    chiar se poate la orice materie?eu sunt la s.n.s.p.a.

  4. boos

    vreau un referat cu titlu factorii nespecifici ce influenteaza antrenamentu si concursu

  5. referate la drept penal general

  6. vasile

    am nevoie de un referat pt. microbiologie




Lasă un răspuns

